Ma 2017. június 23., péntek - Zoltán napja van.

icon wcag

 
 

TPL_BLEND_JHALMA_BROWSER_UPDATE

Egészségügyi Felhívás

FELHÍVÁS

TOVÁBBI INTÉZKEDÉSIG AZ EGÉSZSÉGÜGYI KÖZPONT MŰSZAKI OKOK MIATT 2012. NOVEMBER 12. ÉS NOVEMBER 16. KÖZÖTT ZÁRVA TART! ORVOSOK RENDELÉSI HELYE, IDEJE 2012. NOVEMBER 12. ÉS NOVEMBER 16. KÖZÖTT

hétfő

kedd

szerda

csütörtök

péntek

háziorvosi ellátás

Dr. Csoboth Johanna
Jánoshalma, Arany J. u. 13. (Ügyeleti rendelő) 401-088

10.00-13.00

10.00-13.00

10.00-13.00

10.00-13.00

10.00-13.00

Dr. Gregó Sándor
Jánoshalma, Molnár J. u. 32. (magánrendelő)

9.00-11.00

9.00-11.00

9.00-11.00

9.00-11.00

9.00-11.00

Dr. Kishonti Attila
Jánoshalma, Kölcsey u. 14. (magánrendelő)

7.30-11.00
14.00-16.00

7.30-11.00

7.30-11.00

7.30-11.00

7.30-11.00

Dr. Tompa László
Jánoshalma, Magyar L. u. 17. (magánrendelő)

8.00-11.00

8.00-11.00
14.00-16.00

8.00-11.00

8.00-11.0
13.00-15.00

8.00-11.00

gyermekorvosi ellátás

Dr. Dénes Enikő
ánoshalma, Béke tér 9. (magánrendelő)

8.00-11.00
15.00-16.00

8.00-10.30

8.00-11.00

8.00-10.30

8.00-11.00

Dr. Horváth Katalin
Jánoshalma, Arany J. u. 13. (Ügyeleti rendelő) 401-088

8.00-10.00
13.00-15.00

8.00-10.00
13.00-15.00

8.00-10.00
13.00-15.00

8.00-10.00
13.00-15.00

8.00-10.00
13.00-15.00

fogászati ellátás

Dr. Halász András
Jánoshalma, Tompa M. u. 6.

7.00-13.00

13.00-19.00

7.00-13.00

13.00-19.00

7.00-13.00

Dr. Katona Zsuzsanna
Jánoshalma, Molnár J. u. 32. (magánrendelő)

06/30/301-76-58 telefonon történő egyeztetés alapján

Öntözőtelep-tulajdonosok tájékoztatása

A vizek hasznosítását, védelmét és kártételeinek elhárítását szolgáló tevékenységekre és létesítményekre vonatkozó általános szabályokról szóló 147/2010. (IV. 29.) Korm. Rendelet (továbbiakban: rendelet) 77. §-a értelmében 2012. december 22. napján hatályukat vesztik az energetikai kitermelési vízilétesítményekre és az öntözőtelepekre a rendelet hatálybalépése előtt indult eljárásokban kiadott

  1. határozatlan időtartamú vízjogi üzemeltetési engedélyek, valamint
  2. a 2012. december 22. napja után vízjogi üzemeltetési engedélyek.

A fentiekre tekintettel Alsó-Tisza-vidéki Környezetvédelmi, Természetvédelmi és Vízügyi Felügyelőség felhívást kíván közétenni, amelyben tájékoztatja az érintetteket a jogszabály változásokról.

A felhívás itt tölthető le.

 

Ebzárlat és legeltetési tilalom elrendelése

A 3281/2010.(XII.27.) Korm. rendelet b.4. (5) bekezdése alapján Dr. Csibri József kerületi főállatorvos Jánoshalma közigazgatási területére ebzárlatot és legeltetési tilalmat rendelt el 2012. október 3-tól - 2012. október 17-ig ebekre, macskákra és legelő állatokra vonatkozóan.

A tilalom indoklása: a Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal arról értesítette, hogy 2012. 10. 03. - 10. 06. között rókák veszettség elleni orális immunizálása került elvégzésre oltóanyagot tartalmazó csalétek kiszórásával, ennek értelmében a zárlati intézkedést és legeltetési tilalmat kellett elrendelnie a 164/2008. (XII.20.) FM rendelet 8. § (5) bekezdése alapján

 

Kötelező az Agrárkamarai regisztráció

A BÁCS-KISKUN MEGYEI AGRÁRKAMARA HÍREI

KÖTELEZŐ AZ AGRÁRKAMARAI REGISZTRÁCIÓ SZEPTEMBER 30-IG

 

 

Az Országgyűlés 2012. július 12-én elfogadta a Magyar Agrár-, Élelmiszergazdasági és Vidékfejlesztési Kamaráról szóló 2012. évi CXXVI. törvényt. A 2012. augusztus 1-től hatályos törvény, kötelező tagságot ír elő az agrárszektor és az élelmiszeripar valamennyi piaci szereplője számára. A tagnyilvántartás összeállítása érdekében a törvény előírja, hogy az agrárkamarai tagságra kötelezettek szeptember 30.-ig kötelesek:
bejelentkezni az agrárkamarai nyilvántartásba, és
5.000,- Ft összegű kamarai regisztrációs díjat befizetni.

 

I. A regisztrációra kötelezettek köre
Regisztrációra kötelezett minden olyan Magyarországon tevékenykedő természetes személy és gazdálkodó szervezet, aki a törvény alapján az agrárkamarai tagságra kötelezetté válik, azaz: természetes személyként, vagy gazdálkodó szervezetként agrárgazdasági tevékenységet főtevékenységként folytat.

A hazai agrártermelői és élelmiszeripari szektor gyakorlatilag valamennyi piaci szereplőjének - a gazdasági társaságoktól az őstermelőkig – regisztrálnia kell. Részletesen tartalmazza a törvény 2. és 5. §-a ill. az agrárgazdaságinak minősülő tevékenységek listája elérhető: http://www.agrarkamara.hu/LinkClick.aspx?fileticket=KD2f-7JrAfI%3d&tabid=528

 

II. A bejelentkezés módja
A bejelentkezés kizárólag az online regisztrációs felületen történhet a www.agrarkamara.hu, és a www.bacsmagrarkamara.hu weboldalakon, melynek határideje 2012. szeptember 30.
A kitöltésben szükség esetén segítséget nyújtanak az agrárkamara Gazdálkodói Információs Szolgálatának tanácsadói a megyénkben 13 területi irodában, Falugazdászok, a könyvelést végzők. A regisztrációhoz feltétlenül szükséges:

  • MVH regisztrációs szám,
  • Őstermelői igazolvány száma, vállalkozói igazolvány száma, gazdasági társaság nyilvántartási száma

Az online regisztráció során a fő tevékenységet meg kell jelölni, a későbbiek során az osztályokba sorolás alapjait ez teremti meg.

 

III. A regisztráció hitelesítése
A kitöltés végén ellenőriznie és véglegesítenie kell a bevitt adatait! A „Véglegesítés” gomb megnyomása után már nincs lehetősége a további módosításra, a rendszer elkészíti, és a képernyőn megjeleníti az Ön egyedi kamarai nyilvántartási számát és a regisztrált adatok visszaigazolását.

Nagyon fontos: regisztráció akkor érvényes, ha aláírva az alábbi címre visszaküldik, egy példányban a Magyar Agrárkamara, 1519 Budapest 112, PF: 285. (legkésőbb 2012. szeptember 30-ig). Ennek hiányában regisztrációja érvénytelen!

Kérdéseivel a regisztrációs ügyfélszolgálathoz a 80/911-078-as zöld telefonszámon: hétfőtől-csütörtökig 8:00-16:30, pénteken 8:00-14:30 óra között forduljon, vagy Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen.

 

Ajánlattételi felhívás háziorvosi ügyelet feladatainak ellátására

Jánoshalma Város Önkormányzata
Borota Község Önkormányzata
Kéleshalom Község

3176-4 /2012.

Ajánlattételi felhívás
Jánoshalma Központi háziorvosi ügyelet feladatainak ellátására a
2012. 04. 01. – 2012. 10. 31. időszakban

2012. február 20.

  1. AJÁNLATKÉRŐK

    1. Jánoshalma Város Önkormányzata, 6440 Jánoshalma, Béke tér 1.
      Képviselője: Czeller Zoltán polgármester
      Telefon: 06-77/501-032, Fax: 06-77/401-788
      E-mail cím: uh.amlahsonaj@vihglop.com

    2. Borota Község Önkormányzata, 6445 Borota, Felszabadulás utca 43.
      Képviselője: Mikó Ferencné polgármester
      Telefon: 06-77/500-020, Fax: 06-77/500-030
      E-mail cím: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát..com

    3. Kéleshalom Község Önkormányzata, 6444 Kéleshalom, Fő u. 2.
      Képviselője: Szvétek Lajos polgármester
      Telefon: 06-77/552-900, Fax: 06-77/552-905
      E-mail cím: uh.molahselek@latavih.com

  2. SZERZŐDÉS TÁRGYA

    1. Jánoshalmi központtal működő Jánoshalma, Borota, Kéleshalom önkormányzatok közigazgatási területein elő lakosság részére kiterjedő egészségügyi ellátás folyamatos működtetésének egyes szervezési kérdéseiről szóló 47/2004 (V. 11.) ESZCSM rendelet szerint működő központi háziorvosi ügyelet (felnőtt orvosi) ellátása 2012. 04. 01. – 2012. 10. 31. időszakban.

    2. Az ellátásban érintett lakosság száma: 11318 fő (2011. évi adat)
      Jánoshalma: 9453 fő, Borota 1409 fő, Kéleshalom 456 fő
      Az ellátandó terület nagysága: 27564 ha
      Jánoshalma: 13221 ha, Borota 8180 ha, Kéleshalom 6163 ha

    3. Ügyeleti idő:

      • hétköznapokon 16 órától másnap reggel 8 óráig
      • hétvégén, pénteken 16 órától hétfő reggel 8 óráig
      • munkaszüneti, illetve ünnepnapokon 24 órában
  3. FINANSZÍROZÁSI FELTÉTELEK

    1. Ajánlatkérők előleget nem fizetnek. A szolgáltatás díjának fedezetéül a 43/1999 (III. 03.) Korm. rendelet alapján a nyertes ajánlattevő által az OEP-pel kötött szerződésben a Központi Orvosi Ügyelet ellátására biztosított támogatás összege szolgál, melyet a nyertes ajánlattevő közvetlenül igényel meg az OEP-től. Ezen felüli támogatást az ajánlatkérő önkormányzatok nem biztosítanak.

    2. Az ajánlatkérők a központi orvosi ügyelet ellátásához a nyertes ajánlattevő rendelkezésére bocsátja a Jánoshalma Város Önkormányzat tulajdonában lévő, a feladatellátásához szükséges eszközöket: 1 db gépjárművet, valamint a megfelelő alapfelszereltséggel, eszközökkel rendelkező 6440 Jánoshalma, Arany János utca 13. alatti rendelőépületet, melynek üzemeltetési költségeit, a gépjármű karbantartása, fenntartása, az épület és berendezéseinek javítása és cseréje, az ÁNTSZ és más szakhatóságoknak való megfeleltetés a nyertes ajánlattevő köteles viselni. Az ajánlatkérők bérleti díjat nem számítanak fel.

    3. Az ügyeleti személyzet (3 fő nővér, 3 fő gépkocsivezető) továbbfoglalkoztatásának vállalása.

    4. Az ajánlattevői ajánlat tartalmazza:

      • Az ügyeleti ellátással kapcsolatos szervezési és szakmai elképzeléseket.
      • Az eddigi ügyeleti ellátásban szerzett referenciákat.
      • A hatályos, jogszabályoknak megfelelő dolgozói létszám foglalkoztatása.
  4. RÉSZVÉTELI FELTÉTELEK

    1. Gazdasági és pénzügyi feltételek:

      • ajánlattevőnek csatolnia kell az összes számlavezető pénzügyi intézményétől származó, az ajánlattételi határidőt megelőző 30 napnál nem régebbi nyilatkozatot legalább arról, hogy mióta vezeti a pénzügyi intézménynél a számláját, illetve 2010. és 2011-ben volt-e a számlán 30 napot meghaladó sorban állás,
      • ajánlattevőnek csatolnia kell a 2010 évre vonatkozó számviteli jogszabályok szerinti beszámolóját.
    2. Szakmai alkalmassági feltételek:

      • az egészségügyről szóló 1997. évi CLIV. törvény, az egészségügyi szolgáltatások nyújtásához szükséges szakmai minimumfeltételekről szóló 60/2003 (X. 20.) ESZCSM rendelet, a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EüM rendelet, az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII: 15.) Korm. rendeletnek való megfelelés,
      • a fenti feltételek megléte szükséges az esetlegesen bevont alvállalkozó szempontjából is.
  5. ELJÁRÁS

    1. Bírálati szempontok - összességében legelőnyösebb ajánlat az alábbiak szerint:

      • jánlati ár (súlyszám 80)

      • ajánlattevő által a szolgáltatás minőségének, illetőleg a tárgyi feltételek színvonalának emelésére fordított összeg (az ajánlati ár %-a) (súlyszám 20)
    2. Az ajánlattételi felhívás megküldésének napja: 2012. 02. 20.

    3. Az eljárás nyelve: magyar

    4. Az ajánlatok benyújtásának határideje: 2012. 03. 20. 10.00 óráig

    5. Az ajánlatok bontásának napja és helye: 2012.03. 21. 10.00 óra

  6. KIEGÉSZÍTŐ INFORMÁCIÓK

    1. Eredményhirdetés várható időpontja: 2012.03. 26. 10.00 óra

    2. Az ajánlatokat írásban, 3 példányban (1 eredeti, 2 másolat) megjelölve, külön-külön összefűzve, zárt borítékban/csomagban kell közvetlenül vagy postai úton benyújtani az ajánlattételi határidő lejártáig. Jelige: „Ajánlat a háziorvosi ügyelet ellátására”

    3. Az ajánlat benyújtásának helye/címe:
      Jánoshalma Város Önkormányzata
      6440 Jánoshalma, Béke tér 1.
      Személyesen munkanapokon, ügyfélfogadási időben: hétfő, szerda: 8 – 12 és 13- 16 óra; péntek 8 – 12 óráig.

    4. További részletesebb információ kérés:
      Írásban: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát..come-mail címen.

    5. Információ a betegforgalmi adatokról

      2011. év Hívás lakásra Mentő igénybevétele Rendelőben megjelentek
      hónap személy eset személy eset személy eset
      január 77 86 14 14 175 201
      február 66 73 11 11 164 184
      március 58 63 13 13 164 185
      április 65 70 16 16 156 176
      május 60 66 15 15 162 177
      június 63 68 14 14 153 176
      július 69 77 17 18 186 208
      augusztus 58 67 21 21 171 198
      szeptember 47 54 17 17 137 155
      október 63 79 28 29 173 202
      november 38 44 9 9 116 127
      december 55 62 12 12 139 164
      összesen 719 809 187 189 1896 2153
 
Hasznos volt a tartalom? Ossza meg másokkal is!

Közérdekű Információk

Ügyfélszolgálati Iroda

Az Ügyfélszolgálati Iroda nyitvatartási ideje:

nap
délelőtt
délután
hétfő:
8:30 - 12:00
13:00 - 16:00
kedd:
8:30 - 13:00
-
szerda:
8:30 - 12:00
13:00 - 16:00
csütörtök:
8:30 - 13:00
-
péntek:
8:30 - 12:00
-

Az ügyfélszolgálati iroda telefonszáma:
06-77/501-001 (112-es mellék)

Ügyfélfogadás

Ügyfélfogadás rendje a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálati irodán kívüli irodáinál.

nap
délelőtt
délután
hétfő:
8:30 - 12:00
13:00 - 16:00
kedd:
-
-
szerda:
8:30 - 12:00
13:00 - 16:00
csütörtök:
-
-
péntek:
8:30 - 12:00
-

Címzetes Főjegyző

Dr. Benda Dénes

Elérhetőségek:
Cím: 6440 Jánoshalma, Béke tér 1.
Telefon: 06-77-501-031
E-mail: qOlnpnJKpl0?Zpz8pmZ1
Ügyfélfogadás: szerda 8:30 - 12:00

Polgármester

Czeller Zoltán

Czeller Zoltán

Elérhetőségek:
Cím: 6440 Jánoshalma, Béke tér 1.
Telefon: 06-77-501-001 / 103
E-mail: UQOzzO,mQ0z-plJKpl0?Zpz8pmZ1



A titkárságon történő előzetes bejelentkezés alapján, bármelyik napon fogadja az ügyfeleket.

Alpolgármester

Kovács József

Kovács József

Elérhetőségek:
Cím: 6440 Jánoshalma, Béke tér 1.
Telefon: 06-77-501-001




A titkárságon történő előzetes bejelentkezés alapján, bármelyik napon fogadja az ügyfeleket.

Szociális tanácsnok

Kiss György

Kiss György

Elérhetőségek:
Cím: 6440 Jánoshalma, Béke tér 1.
Telefon: 06-77-501-001




Ügyfélfogadási napokon (hétfő, szerda, péntek):
9:00 és 11:00 óra között fogadja az ügyfeleket.

Polgármesteri Hivatal működési, illetékességi területe

Polgármesteri Hivatal működési, illetékességi területe Jánoshalma Város közigazgatási területe, továbbá törvényben meghatározott feladatok vonatkozásában: Borota, Kéleshalom Községek és Mélykút Város.

Körzeti Építéshatóság

A Körzeti Építéshatóság illetékességi területe Jánoshalma, Borota, Kéleshalom településekre terjed ki.

Az ügyfélfogadási idő megegyezik a Hivatal ügyfélfogadási idejével.

Elérhetőségek:
Cím: 6440 Jánoshalma, Béke tér 1.
Telefon: 06-77-501-001/123 mellék
Fax: 06-77-401-788
E-mail: O3S-O?S_Zp-0?pHJKpl0?Zpz8pmZ1

Járási Hivatal Vezető

Bodroginé dr. Mikó Zsuzsanna

Elérhetőségek:
Cím: 6440 Jánoshalma, Béke tér 1.
Telefon: 06-77/795-270  Fax: 06-77/999-621
E-mail: Kpl0?Zpz8pJqpU?Kp,p?mH0!mZ1

Orvosi ügyelet

CSAK SÜRGŐS ÉS ÉLETVESZÉLYES ESETBEN VEHETŐ IGÉNYBE!

Ellátási területe: Borota, Jánoshalma és Kéleshalom bel és külterülete.
Ideje: munkanapokon: délután 17:00 órától másnap reggel 7:00 óráig tart. Hétvégén és ünnepnapokon, pénteken illetve az ünnepet megelőző nap 17:00 órától hétfőn illetve az ünnepet követő nap reggel 7:00 óráig tart.

Elérhetőségek:
Cím: 6440 Jánoshalma, Arany János utca 13.

Telefon: 06-77-401-088

Tűzoltóság

Jánoshalmi Önkéntes Tűzoltóság

Cím: 6446 Jánoshalma, Kölcsey utca 1/a
Telefon: 105
Helyi telefon: 06-77-401-070
Parancsnok: Nagy Sándor

Rendőrség

Elérhetőségek:
24-órás telefon: 06-20/539-64-99
Telefon/Fax: 06-77/401-009
E-mail: 1HROzO-m5S?51lZpzp?,5JqpU?m30zSUOmZ1
Vezető: Kutyifa István r. alezredes
Felettes szerv: Kiskunhalasi Rendőrkapitányság
Cím: 6440 Jánoshalma, Dózsa György utca 108.

Ügyfélfogadás:
Hétfő: 08:00-12:00
Kedd: 08:00-12:00
Szerda: 08:00-12:00; 13:00-15:30
Csütörtök: 08:00-12:00

Mentők

Cím: 6440 Jánoshalma, Vágóhíd utca 1/c.
Telefon: 104
Helyi telefon:
Kádár Endre állomásvezető

Képek

Kép 1
Kép 2
Kép 3
Kép 4
Kép 5
Kép 6
Kép 7
Kép 8
Kép 9
Kép 10
Kép 11
Kép 12
Kép 13
Kép 14
Kép 15
Kép 16
Kép 17
Kép 18
Kép 19
Kép 20
Kép 21
Kép 22
Kép 23
Kép 24
Kép 25
Kép 26
Kép 27
Kép 28
Kép 29
Kép 30

Információ

A megjelenített információk tulajdonosa:

Jánoshalma Város Önkormányzata
Cím: 6440 Jánoshalma, Béke tér 1.
Központi telefonszám: 06-77/501-001
E-mail: 30zHZS!JKpl0?Zpz8pmZ1

Az oldalt szerkeszti: Zsikor Bt., (Jánoshalma).
A tárhelyet biztosítja: 3R-TEC Kft., (Jánoshalma).

Az oldallal kapcsolatos észrevételeket, vagy bármi más közlendőt a következő e-mail címen lehet bejelenteni: Z1lRpnSlO3OJH8pSzmU08.