Ma 2021. január 18., hétfő - Piroska napja van.
-2.2 °C
Hőérzet: -6.4 °C
Szél: 11.59 km/h
Páratartalom: 68%
TPL_BLEND_JHALMA_BROWSER_UPDATE
Jánoshalma Városi Önkormányzat Képviselő-testülete az Alaptörvény 32, cikk (2) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján, Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 13. § (1) bekezdés 1. pontjában meghatározott feladatkörben eljárva a következőket rendeli el.
Általános rendelkezések
1.§ A rendelet célja, hogy a településfejlesztési és településrendezési dokumentumok megalkotására irányuló eljárás során biztosítani lehessen a teljes körű nyilvánosságot, a minél szélesebb körű véleményezői partnerek bevonását, a vélemények megfelelő dokumentálási rendszerét és az elfogadott településrendezési eszközök nyilvánosságát.
2.§ A rendelet hatálya a Jánoshalma Városi Önkormányzat (a továbbiakban: Önkormányzat)
a) településfejlesztési koncepciója,
b) integrált településfejlesztési stratégiája,
c) településrendezési eszközei,
d) településképi arculati kézikönyve,
e) településképi rendelete megalkotásának és módosításának eljárására terjed ki.
3.§ (1) E rendelet alkalmazásában az egyeztetésben résztvevők (a továbbiakban: partnerek) köre:
a) Jánoshalma teljes lakossága,
b) a településrendezési eljárásba bejelentkező területileg érintett civil és érdekképviseleti szervezet,
c) a településen működő egyházak,
d) a településrendezési eljárásba bejelentkező gazdálkodó szervezetek.
(2) A civil, az érdekképviseleti és gazdálkodó szervezetek az adott véleményezési eljárásba az Önkormányzat polgármesteréhez a megadott határidőben benyújtott írásbeli kérelemmel jelentkezhetnek be. A kérelemben meg kell jelölni a véleményezési eljárás tárgyát, a szervezet nevét, képviselőjét és elérhetőségeit (postai cím, e-mail cím, telefon).
A partnerek tájékoztatásának módja és eszközei
4.§ (1) Az Önkormányzat a partnerek tájékoztatásának elősegítésére a www.janoshalma.hu önkormányzati honlapon közzéteszi a hatályos terveket, dokumentumokat és az aktuálisan véleményezhető tervezeteket, illetve lehetőséget biztosít azok megtekintésére a Polgármesteri Hivatalban, ügyfélfogadási időben.
(2) A településfejlesztési és településrendezési dokumentumtól és az egyeztetési eljárás módjától függően az 1. számú mellékletben szereplő táblázatban meghatározott egyeztetési szakaszokban a polgármester az értelmezéshez szükséges részletezettségű és szükség esetén alátámasztó munkarészeket tartalmazó tájékoztatás a honlapra való feltöltéséről is gondoskodik, melynek megjelenéséről felhívást tesz közzé
a) Polgármesteri Hivatal hirdetőtábláján,
b) közterületen elhelyezett hirdetőfelületeken,
c) Önkormányzati honlapon
d) Jánoshalmi Hunyadi Népe újságban.
A partnerek által adott javaslatok, vélemények megadásának módja és határideje, nyilvántartásának módja
5. § (1) A 4. §-ban meghatározott közzétett tájékoztató alapján a partnerek a tájékoztatóban meghatározott, a jogszabályban előírt határidőig észrevételeket tehetnek az alábbi módon:
a) az írásos észrevétel a Jánoshalmi Polgármesteri Hivatalnak címére (6440 Jánoshalma, Béke tér 1.) történő megküldésével,
b) elektronikus levélben történő megküldéssel a hivatal@janoshalma.hu e-mail címre,
c) lakossági fórumon szóban, jegyzőkönyvbe rögzítve.
(2) A beérkezett véleményeket a Jánoshalmi Polgármesteri Hivatal nyilvántartásban rögzíti.
Az el nem fogadott javaslatok, vélemények indokolásának módja, dokumentálásuk, nyilvántartásuk rendje
6. § (1) Amennyiben a fejlesztési dokumentum, vagy a településrendezési eszköz elkészítését megbízott tervező végzi, valamennyi beérkező véleményt a Jánoshalmi Polgármesteri Hivatal megküldi a tervező részére, aki szakmai javaslatot készít az Önkormányzat részére.
(2) Az Önkormányzat által megbízott városi főépítész valamennyi érdemi észrevételre választ állít össze, melyben külön megindokolja a beérkezett, de el nem fogadott véleményekre adott válaszát a tervezők által megküldött szakmai álláspont alapján.
(3) Az el nem fogadott javaslatokat, véleményeket és azok indokolását tartalmazó dokumentumot a Polgármester ismerteti a Képviselő-testülettel, aki ezek ismeretében dönt. Tárgyalásos eljárásban és az állami főépítészi eljárásban a beérkezett vélemények elfogadásáról a gazdaságfejlesztési és Városüzemeltetési Bizottság dönt.
(4) Az el nem fogadott javaslatokat, véleményeket és azok indokolását tartalmazó dokumentumot az Önkormányzat honlapján közzé kell tenni a döntést követő 15 napon belül.
Az el nem fogadott javaslatokról, véleményekről készített dokumentumot az ügy aktájában meg kell őrizni. A döntésről a véleményező partnert a döntést követő 15 napon belül kell tájékozatni.
Az elfogadott koncepció, stratégia és településrendezési eszközök, kézikönyv és településképi rendelet nyilvánosságát biztosító intézkedések
7. § (1) Az elfogadott településfejlesztési koncepció és az integrált településfejlesztési stratégiai, továbbá valamennyi településrendezési eszköz jóváhagyását követően a Polgármester a jogszabályban meghatározott határidők figyelembevételével gondoskodik azok közzétételéről az Önkormányzat honlapján, illetve lehetővé teszi annak megtekintését a Jánoshalmi Polgármesteri Hivatalban.
(2) A meghatározott intézkedésről a polgármester felhívást tesz közzé
a) Polgármesteri Hivatal hirdetőtábláján,
b) közterületen elhelyezett hirdetőfelületeken,
c) Önkormányzati honlapon
d) Jánoshalmi Hunyadi Népe újságban.
Záró rendelkezések
8.§ Ez a rendelet a kihirdetését követő nap lép hatályba. Rendelkezéseit a folyamatban lévő ügyeknél is alkalmazni kell.
Czeller Zoltán sk. Dr. Benda Dénes sk.
polgármester címzetes főjegyző
Rendelet kihirdetése:
Jánoshalma, 2017. április 21.
Dr. Benda Dénes
címzetes főjegyző
Megnevezés | méret |
1. melléklet a 9/2017 (IV.21.) önkormányzati rendelethez | 12.43 KB |
Magyar Közlöny Lap- és Könyvkiadó Kft.
Az Önkormányzati Rendelettárban elérhető szövegek tekintetében a Közlönykiadó minden jogot fenntart!
A Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje
Dr. Rennerné Dr. Radvánszki Anikó
Elérhetőségek:
Cím: 6440 Jánoshalma, Béke tér 1.
Telefon: 06-77-501-001/102
E-mail: ,OllO,lOmplS50JKpl0?Zpz8pmZ1
Ügyfélfogadás: szerda 8:30 - 12:00
Czeller Zoltán
Elérhetőségek:
Cím: 6440 Jánoshalma, Béke tér 1.
Telefon: 06-77-501-001 / 103
E-mail: UQOzzO,mQ0z-plJKpl0?Zpz8pmZ1
A titkárságon történő előzetes bejelentkezés alapján, bármelyik napon fogadja az ügyfeleket.
Kovács József
Elérhetőségek:
Cím: 6440 Jánoshalma, Béke tér 1.
Telefon: 06-77-501-001
A titkárságon történő előzetes bejelentkezés alapján, bármelyik napon fogadja az ügyfeleket.
Kiss György
Elérhetőségek:
Cím: 6440 Jánoshalma, Béke tér 1.
Telefon: 06-77-501-001
Ügyfélfogadási napokon (hétfő, szerda, péntek):
9:00 és 11:00 óra között fogadja az ügyfeleket.
Polgármesteri Hivatal működési, illetékességi területe Jánoshalma Város közigazgatási területe, továbbá törvényben meghatározott feladatok vonatkozásában: Borota, Kéleshalom Községek és Mélykút Város.
A Körzeti Építéshatóság illetékességi területe Jánoshalma, Borota, Kéleshalom településekre terjed ki.
Az ügyfélfogadási idő megegyezik a Hivatal ügyfélfogadási idejével.
Elérhetőségek:
Cím: 6440 Jánoshalma, Béke tér 1.
Telefon: 06-77-501-001/123 mellék
Fax: 06-77-401-788
E-mail: O3S-O?S_Zp-0?pHJKpl0?Zpz8pmZ1
Bodroginé dr. Mikó Zsuzsanna
Elérhetőségek:
Cím: 6440 Jánoshalma, Béke tér 1.
Telefon: 06-77/795-270 Fax: 06-77/999-621
E-mail: Kpl0?Zpz8pJqpU?Kp,p?mH0!mZ1
CSAK SÜRGŐS ÉS ÉLETVESZÉLYES ESETBEN VEHETŐ IGÉNYBE!
Ellátási területe: Borota, Jánoshalma és Kéleshalom bel és külterülete.
Ideje: munkanapokon: délután 17:00 órától másnap reggel 7:00 óráig tart. Hétvégén és ünnepnapokon, pénteken illetve az ünnepet megelőző nap 17:00 órától hétfőn illetve az ünnepet követő nap reggel 7:00 óráig tart.
Elérhetőségek:
Cím: 6440 Jánoshalma, Arany János utca 13.
Telefon: 06-77-401-088
Jánoshalma Város Önkormányzati Tűzoltó Parancsnokság
Cím: 6446 Jánoshalma, Kölcsey utca 1/a
Telefon: 105
Helyi telefon: 06-77-401-070
Parancsnok: Zsiák Zsolt
Elérhetőségek:
24-órás telefon: 06-20/539-64-99
Telefon/Fax: 06-77/401-009
E-mail: 1HROzO-m5S?51lZpzp?,5JqpU?m30zSUOmZ1
Vezető: Kutyifa István r. alezredes
Felettes szerv: Kiskunhalasi Rendőrkapitányság
Cím: 6440 Jánoshalma, Dózsa György utca 108.
Ügyfélfogadás:
Hétfő: 08:00-12:00
Kedd: 08:00-12:00
Szerda: 08:00-12:00; 13:00-15:30
Csütörtök: 08:00-12:00
Cím: 6440 Jánoshalma, Vágóhíd utca 1/c.
Telefon: 104
Helyi telefon:
Kádár Endre állomásvezető
A megjelenített információk tulajdonosa:
Jánoshalma Város Önkormányzata
Cím: 6440 Jánoshalma, Béke tér 1.
Központi telefonszám: 06-77/501-001
E-mail: 30zHZS!JKpl0?Zpz8pmZ1
Az oldalt szerkeszti: Zsikor Bt., (Jánoshalma).
A tárhelyet biztosítja: 3R-TEC Kft., (Jánoshalma).
Az oldallal kapcsolatos észrevételeket, vagy bármi más közlendőt a következő e-mail címen lehet bejelenteni: Z1lRpnSlO3OJH8pSzmU08.