Tájékoztató a többlethulladékos zsák vásárlásával kapcsolatosan
A többlethulladék elszállítására alkalmazott zsákok átvételével és igénybevételével – a közszolgáltatási díjban nem fedezett – közszolgáltatást vesznek igénybe ügyfeleink. A zsák ára magában foglalja a begyűjtés, szállítás és kezelés díját, azaz a zsák árának megfizetésével az Ügyfelek a többlet szolgáltatás díját is megfizetik.
A többlethulladékos zsák díját az Ingatlanhasználók utólag, az NHKV Zrt. által, negyedévente megküldött csekkel/számlával együtt fogják megkapni. Annak érdekében, hogy Társaságunk hiánytalanul tudja az Ügyfelek adatait megküldeni az NHKV Zrt. részére a számla kiállítása céljából, megkérünk minden Ügyfelet hiánytalanul és pontosan töltse ki az átadás-átvételi jegyzőkönyvet.
A többlethulladék gyűjtéséhez szükséges zsákok átvételéhez az alábbi dokumentumok szükségesek:
Lakossági ügyfelek esetében:
- csekkes fizetési mód esetén egy csekkszelvény bemutatása, amely önmagában is tartalmazza az azonosításhoz szükséges vevő azonosítót az átadás-átvételi nyomtatvány kitöltéséhez,
- nem csekkes fizetési mód esetén a számla 3. oldala és az azon található vevő azonosító bemutatása, mely igazolja a jogos igénybevételt és azonosítja az utólagos számla kiállításához szükséges paramétereket.
Közületi ügyfelek esetében:
- a nyomtatványt – fentiek szerinti kitöltést követően, bélyegzővel szükséges ellátni.
Atvételi lehetőség:
- Jánoshalmi Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálati Iroda ügyfélfogadási időben:
Hétfő és Szerda: 8:30 – 12 és 13 – 16 óra
Péntek: 8:30 – 12 óra
Társaságunk adatkezelési szabályzata a http://www.fbhnpkft.hu/adatkezelesi-szabalyzat honlapon található.
Az adatkezelési tájékozatatót, a többlethulladékos zsák értékesítése kapcsán pedig a http://www.fbhnpkft.hu/adatkezelesi-tajekoztato oldalon, valamint az értékesítő Partnernél nyomatott formában is megtalálható.
FBH-NP Nonprofit Kft.