Létrehoztuk az elektronikus Közterületi Hibabejelentő funkciót

Létrehoztuk az elektronikus Közterületi Hibabejelentő funkciót

Létrehoztuk az elektronikus Közterületi Hibabejelentő funkciót

Jánoshalma Város Honlapján 2023. november 3-tól létrehoztuk az elektronikus Közterületi Hibabejelentő funkciót. A város lakói ezután a személyes, és a telefonon történő hibabejelentés mellett, egyszerűen kezelhető online felületen is megtehetik a közterületen észlelt hibák bejelentését. Az elektronikus felületen a bejelentő személyi adatainak, és a helyszín pontos megjelölése után a legördülő menüből kiválasztással jelölhetik meg a közterületi hibák tipusát:

🔹Úthiba (kátyú, útpadka, süllyedés, akna)

🔹Járdahiba (süllyedés, törés, felemelkedés)

🔹Közúti jelzőtábla rongálása, hiánya

🔹Közúton lévő hulladék bejelentése

🔹Közúton lévő állati hulla bejelentése

🔹Köztisztasággal kapcsolatos hiba

🔹Közvilágítási Hiba

🔹Játszótéri hiba

🔹Utcabútorok meghibásodása

🔹Közkifolyó meghibásodása

🔹Parkokkal, zöldfelületekkel kapcsolatos bejelentés

🔹Gyomos közterület

🔹Közterületi növényzetet érintő bejelentés

🔹Egyéb, közterületen észlelt hiba

Az űrlap alján ne feledjék bejelölni a Nem vagyok robot megjegyzést! A bejelentő az általa megadott email címre a bejelentés megtételéről értesítést kap.

Tetszett a cikk? Kérem, ossza meg!

Hírkategóriák

Népszerű hírek

Közösség

Image

+36 77 501 001

polghiv@janoshalma.hu

Lépjen velünk kapcsolatba

Image
H-6440, Jánoshalma, Béke tér 1., Magyarország
Image
A Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje
hétfő: 8:00 - 12:00
13:00 - 16:00
kedd: nincs
szerda: 8:00 - 12:00
13:00 - 17:00
csütörtök: nincs
péntek: 8:00 - 12:00
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Szechenyi 2020 TOP_PLUSZ pályázatok